Virágzik 06.02

Ha jól számolok, a növényeim 4 hónaposak lettek/lesznek a napokban. A néhány nap melegebb időjárás kedvezett és néhányan virágzásba kezdtek. Nem tömeges az ügy, de talán mostmár ráéreznek a palánták. Ők Habanerok. Mivel kis cserépben vannak, elég alacsonyak, de tervezem, hogy kapnak egy nagyobb ládát hamarosan.

101_3195.JPG

101_3212.JPG

Mivel tegnap a nyolcak fölött egy felhőt vettem észre este (gyászszúnyog vagy valami hasonló), újra bevetettem a neem olajat de most a leveleket permeteztem és a földet is belocsoltam. Idő kell, hogy látható legyen az eredmény de én nagyon bízom benne. Télen, még a lámpák alatt nagyon jó szolgálatot tett. Itt egy növényen látható, hogy meg van rágva de hozza a virágait.

101_3204.JPG

Karatét már nem kapnak, mostantól csak neem olajat szeretnék használni. Vegyszert már csak nagyon végső esetben vetek be. Egy megrágott levélvég.

101_3208.JPG

A paradicsomokról már letettem, nem bírták a zord időjárást és körülményeket. A Scorpionok mióta új helyre kerültek, nem nagyon akarnak nőni és az ő leveleiket is eszi valami.

101_3200.JPG

Végül néhány kép a nyolcakról és a szólókról:

101_3201.JPG

101_3202.JPG

101_3203.JPG

101_3194.JPG