Főzet #4, 08.29

Ma újabb adag szószt készítettem, immáron a 4. alkalommal. Az alábbi Dorset Naga szekciót turmixoltam össze és a következő következtetést vontam le. Ezt az egész mixelés dolgot teljesen át kell gondolni, mert ezt én így tovább nem csinálom, legalábbis lakásban nem :) 

101_3729.JPG

Kimagoztam és feldaraboltam őket, majd balzsamecettel és sóval turmixoltam össze, de majdnem ottmaradtam :) Nagyon durva dolog ez, már a Fataliival is voltak bajok de ez überelte az eddigi főzős élményeimet és a Morugával még nem is dolgoztam, csak a magozás-darabolás részén vagyok túl. Egyébként ég a kezem, pedig használtam zacskókezet, de úgy látszik ez kevés ide. Ez a 3 kis üveg lett belőlük, a gyufásdoboz csak a méretarány miatt került a képre.

101_3747.JPG

Egyelőre itt tartunk, holnap II. Nagymarosi Csípősfesztiválra megyünk, élménybeszámoló várható.