S lőn világosság 02.01

Megérkeztek az E27 foglalatok, így néhány (5) - asztali lámpa fénye alatt sínylődő - nap után a növények megkaphatták a nekik járó sugarakat. Egyelőre 2 izzót helyeztem üzembe, egy 6000K és 6500K fényhőmérsékletűt. Ideiglenesen egy karton dobozban vannak a palánták, ami fölé be vannak lógatva a lámpák. A végleges helyükre a szobában akkor kerülnek (ha kitalálom hol legyenek) ha meg lesz a végleges létszám.

101_2637.JPG

Átültettem 2 decis műanyag poharakba a héten megnyurgult példányokat. Itt balra egy Trinidad Scorpion Bt, jobbra pedig Red Savina Habanero. Nagyjából fejenként 30ml langyos vízzel locsoltam meg őket a beavatkozás után és kb. 20-21 fokon laknak immár a lámpák alatt.

101_2638a.jpg

Itt pedig a 3 jalapeno. Elég sok földet kellett rápakolni, viszonylag hosszú száruk lett az elmúlt 5 napban. Nem nagyon díjazták az átültetést de már a korongok aljáig nőttek a gyökerek. Közepesen száraz állapotukban dolgoztam velük, amikor a pohárba kerültek de óvatosan kell bánni velük, mert elég könnyen szétesnek a korongok. Levettem róluk azt az elvileg lebomló takaróanyagot, hogy könnyebben nőhessenek a gyökerek a földben.

101_2640.JPG

Minden rendelkezésemre álló magot elhelyeztem a maradék Jiffy korongokba, valamint műanyag poharakba. Ugyan még nedves papírtörlőben van egy csomó Jamaican Yellow de belőlük már valószínű csak 1-2 életképesebbnek kinézőt ültetek majd el, ha lesz kedvem :-).

Addig is várom a következő kikelőket.